22 Φεβ 2018

Δοκιμάζω ღ την μάσκαρα Paradise Extatic από L’oreal


Βγαίνοντας στην αγορά, έγινε λόγος ότι πρόκειται για dupe της μασκαρα Better than Sex από την Too Faced.

Έτσι την «ανέβασα» και εγώ στα Dupes μου και ισχύει …εν μέρει
Η συγκεκριμένη μάσκαρα μοιάζει αρκετά με την μάσκαρα που σας ανέφερα παραπάνω. Με το που την βάζεις, δίνει όγκο στις βλεφαρίδες, κάτι που εγώ ζητάω από την μασκαρα την οποία αγοράζω και με ένα δεύτερο πέρασμα το αποτέλεσμα γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό αλλά….
Μου κάνει «κόμπους» στις βλεφαρίδες, δεν έχει καθόλου διάρκεια, μετά από 4 περίπου ώρες, αρχίζουν και πέφτουν κομματάκια από τις βλεφαρίδες μου με αποτέλεσμα να μουτζουρώνομαι και επίσης στεγνώνει πολύ γρήγορα σαν προϊόν μέσα στην συσκευασία του. Δηλαδή, εγώ την άνοιξα και μέσα σε 1 μήνα, η μασκαρα ξεράθηκε και δεν έβγαινε καθόλου προϊόν καθώς και ότι ήταν πολύ δύσκολο να απλωθεί το όποιο προϊόν είχα καταφέρει να βγάλω από την συσκευασία.
Οπότε ναι μεν είναι dupe της μασκαρα Better than Sex  αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα την ξανά αγοράσω εκτός αν βεβαιωθώ ότι άλλαξε η σύστασή της….



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design