8 Νοε 2017

Δοκιμάζω ღ το νεράκι micellaire από την SoBio

Αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν, γιατί είμαι σε «διάθεση» να συμπεριλάβω στην καθημερινότητα του όσο πιο το δυνατόν γίνεται φυσικά προϊόντα και καλλυντικά.

Το συγκεκριμένο, στα συστατικά του έχει το αργανέλαιο και το υαλουρονικό οξύ και είναι «απαλλαγμένο» από όλα τα βλαβερά συστατικά που μπορεί να υπάρχουν σε ένα προϊόν ομορφιάς.
Και ενώ διαβάζοντας τα συστατικά του, ενθουσιάστηκα και ήθελα πάρα πολύ να το αποκτήσω, στην χρήση του, δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Δεν αφαιρεί τίποτα από το μακιγιάζ μου! Το νιώθω σαν να απλώνω σκέτο νερό πάνω στο πρόσωπό μου και το μόνο θετικό που έχει είναι ότι δεν ξηραίνει την επιδερμίδα μετά από κάθε εφαρμογή του.

Απογοητεύτηκα πάρα πολύ με το συγκεκριμένο προϊόν, σίγουρα δεν θα το ξανά αγοράσω στο μέλλον αλλά θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα από την εταιρεία αυτή γιατί μου αρέσει η «φιλοσοφία» της



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design