17 Μαΐ 2017

Δοκιμάζω ღ τις αμπούλες για τα μαλλιά από την Wella

Τα μαλλιά μου τον τελευταίο καιρό, λόγο των πολλών αλλαγών που τους είχα κάνει, ειδικά στο χρώμα, είχαν ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ..

Σαν «αποτέλεσμα» ήταν να σπάνε και να είναι πάρα πολύ ξηρά.

Δοκιμάζοντας αρκετά προϊόντα, για να δω πιο θα «δουλέψει» στα δικά μου μαλλιά και στις τρέχουσες ανάγκες τους, δοκίμασα και τις συγκεκριμένες αμπούλες της Wella.

Πρόκειται για έναν θρεπτικό ορός ενίσχυσης τον μαλλιών, χωρίς ξέβγαλμα , που βοηθά στην άμεση επανόρθωση των ταλαιπωρημένων μαλλιών, αφήνοντας τα απαλά και γεμάτα ζωντάνια.

Τον τοποθετείς στα μαλλιά σου μετά το λούσιμο, δεν τον ξεβγάζεις και συνεχίζεις κανονικά στην οποιοδήποτε  διαδικασία ακολουθείς με τα μαλλιά σου.

Χρησιμοποιώντας την συγκεκριμένη συσκευασία των 8 φιαλιδίων, μπορώ να πω ότι είδα βελτίωση στα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά και σιγά σιγά ήρθαν και πάλι στην αρχική τους, υγιή, κατάσταση.


Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο προϊόν και σίγουρα θα το ξανά αγοράσω στο μέλλον, όταν νιώσω ότι τα μαλλιά μου το έχουν ανάγκη.




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design