17 Μαρ 2017

Δοκιμάζω ღ το Mega Gloss Cream κραγιόν της L oreal

Μια πρόσφατη αγορά μου, είναι και το συγκεκριμένο κραγιόν.

Είναι σε μορφή κρεμώδης, glossy με το συνηθισμένο πλέον βουρτσάκι-απλικατέρ

Δεν το δοκίμασα πριν το πάρω (συνήθως αυτό κάνω…χαχαχα) το πήρα και όταν πήγα σπίτι και το δοκίμασα ο μόνος λόγος που δεν μου άρεσε είναι ότι είναι glossy και εγώ αυτή την εποχή την έχω «δει» με ματ μόνο κραγιόν.

Για αυτό άλλωστε και θα το βάλω στο άλπουμ «Προϊόντα ομορφιάς» γιατί το χρησιμοποίησα μόνο μια φορά και είναι κρίμα να το πετάξω.

Επίσης, έχω να σας γράψω πως σαν glossy κραγιόν έχει τρομερά μεγάλη διάρκεια, πράγμα ασυνήθιστο πιστεύω σε κραγιόν με τέτοια υφή.

Θα το «ψάξω» λίγο περισσότερο την επόμενη φορά, μήπως η εταιρεία έχει παρόμοια κραγιόν αλλά σε ματ υφή και θα σας ενημερώσω φυσικά σε μελλοντικό review.




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design