28 Δεκ 2016

Δοκιμάζω ღ την μάσκαρα VolumeBuild της Oriflame

Σήμερα θα σας γράψω την γνώμη μου, για την συγκεκριμένη μάσκαρα της #Oriflame.

Την είχα αγοράσει πριν αρκετό καιρό, αλλά επειδή έχω πάρα πολλές μάσκαρα προς δοκιμή, την δοκίμασα τώρα πρόσφατα, οπότε δεν γνωρίζω αν υπάρχει ακόμη η συγκεκριμένη στα προϊόντα της Oriflame.

Αυτή η μάσκαρα δίνει όγκο, αυτό ακριβώς που ψάχνω εγώ και είναι η μοναδική σε «ευρέως» προϊόντα, που κάνει ότι υπόσχεται.

Το βουρτσάκι της είναι τρίχινο και αρκετά μεγάλο, έτσι ώστε να μπορεί να «πιάνει» όλες τις βλεφαρίδες μου και είναι μια μάσκαρα που μπορεί να «χτιστεί».

Στα μείον της, ότι μετά από 4-5 ώρες, αρχίζει και «πέφτει» από τις βλεφαρίδες και σπάει σε κομματάκια, με αποτέλεσμα να λερώνεται το μάτι μου από κάτω.

Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design