24 Οκτ 2016

Δοκιμάζω ღ το bronzer Honolulu της W7

Είναι ένα bronzer που «έλιωσα» όλο το καλοκαίρι και τελείωσα πριν λίγες ημέρες.

Θα το περιέγραφα ως ένα «ουδέτερο» καφέ, δηλαδή δεν βλέπω ούτε πορτοκαλί, ούτε γκρι υποτόνους.  Έχει έντονη απόδοση και αρκετά καλή διάρκεια (4-5 ώρες περίπου).
Το χρησιμοποιούσα καθημερινά για να δώσω μια ηλιοκαμένη όψη στο πρόσωπο μου και ήταν ένα προϊόν που το ευχαριστήθηκα.

Βέβαια, δεν μπορούσα με το συγκεκριμένο να κάνω «κοψίματα», γιατί δεν ταίριαζε το χρώμα με την απόχρωση του προσώπου μου έτσι ώστε να «τονίσω» τα κοψίματα μου αλλά με τον τρόπο που το χρησιμοποιούσα, έμεινα ευχαριστημένη.

Αρκετά καλό επίσης, όσον αφορά ποσότητα-ποιότητα-τιμή.

Αν σας δοθεί η ευκαιρία, δοκιμάστε το και γράψτε μου την γνώμη σας ;-) 



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design