6 Σεπ 2016

Δοκιμάζω ღ προϊόντα από την H & M

«Ομαδικό» review σήμερα για μερικά προϊόντα από την H&M που αγόρασα πρόσφατα.


Δυστυχώς, από αυτά που έχω πάρει, κανένα μα κανένα δεν με άφησε ευχαριστημένη.

Ξεκινάω από Brow Shaping Gel, ένα διάφανο τζελ, για να κρατάει τα φρύδια μας στην «θέση» τους. Καταρχάς μεγάλο βουρτσάκι, που δεν βολεύει καθόλου όταν το περνάς πάνω από τα φρύδια σου και δεύτερον, δεν κρατάει καθόλου μα καθόλου τα φρύδια. Είτε το βάζεις είτε όχι, δεν βλέπεις καμία απολύτως διαφορά.

Πάμε στις δυο σκιές που έχω, σε μορφή κρέμας. Τα χρώματα που έχω εγώ είναι το Heat of the Moment και το Shy Violet. Ενώ είχα ακούσει από youtoubers ότι ήταν καλές, εμένα δεν με βόλεψαν και πάλι.  Όταν την απλώνεις, η κρέμα παίρνει την μορφή πούδρας (όπως δηλαδή είναι και οι σκιές που έχουμε) και αυτό είναι ένα συν αλλά….έχουν μέσα όλες shimmer, που ενώ το βλέπεις και λες εντάξει, μπορεί και να μου «κάτσει» καλά και να μην φαίνεται τόσο πάνω στο μάτι, δυστυχώς μετά την εφαρμογή, «γυαλίζει» πολύ και αυτό εμένα δεν μου αρέσει. Και από διάρκεια, δυστυχώς, παρόλο που είναι σε κρεμώδης μορφή, δεν κρατάνε.

Τελευταίο μου προϊόν… εμποτισμένοι δίσκοι ντεμακιγιάζ. Τόσο μικροί σε διάμετρο και τόσο λεπτοί σε πάχος που  «δεν υπάρχουν» !!! Επίσης, δεν ξεβάφουν τίποτα!

Ειλικρινά λυπάμαι που με κανένα προϊόν από την αγορά μου αυτή δεν με άφησε «ικανοποιημένη», αλλά δυστυχώς εδώ μέσα έχω υποσχεθεί να γράφω πάντα την αλήθεια.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design