6 Ιουλ 2016

Δοκιμάζω ღ την παλέτα Cover All με κονσίλερ από την Wet n Wild

Σήμερα θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου από την συγκεκριμένη παλέτα.

Όπως θα βλέπετε και στην φωτογραφία, αποτελείται από τέσσερα κονσίλερ σε κρεμώδης υφή. Ένα για να δώσει φως κάτω από τα μάτια  και να κάλυψη τους μαύρους κύκλους, ένα για να καλύψει τις κοκκινίλες, ένα για την κάλυψη των ατελειών και τα σπυράκια και ένα για να δώσει λάμψη ( highlights)

Εγώ, δοκίμασα και «έλιωσα» το κονσίλερ για κάλυψη, το οποίο το χρησιμοποιούσα σαν κονσίλερ κάτω από τα μάτια.
Όχι ότι και οι υπόλοιπες «αποχρώσεις» δεν ήταν καλές, απλά δεν τις χρειάστηκα στην συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου.

Το κονσίλερ λοιπόν, έχει εύκολη εφαρμογή,  απλώνεται ομοιόμορφα, έχει μέτρια κάλυψη και δεν «κολλάει» πάνω στο δέρμα να το δείχνει σαν «στόκο» ή να τονίζει τις λεπτές γραμμές. Έχει μεγάλη διάρκεια και φωτίζει το βλέμμα. Στα μείον του θα αναφέρω ότι μου τελείωσε σχετικά γρήγορα σε σχέση με άλλα κονσίλερ.


Πάντως το συγκεκριμένο προϊόν από την #WetnWild με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη σε σχέση ποιότητα-τιμή και σίγουρα είναι ένα προϊόν που θα ξανά αγοράσω στο μέλλον.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design