25 Ιουλ 2016

Αγαπημένο προϊόν Ιουλίου ღ

Το αγόρασα αρχές του μήνα και πραγματικά μετά την πρώτη εφαρμογή κιόλας, έγινε το αγαπημένο μου!

Μιλάω για την μάσκα ματιών σε μορφή patch (επιθέματα ματιών) Collagen Eye Zone Mask που εισάγεται και διανέμεται από την εταιρεία Vican.

Την επέλεξα τυχαία (από το Hondos Center ) και χωρίς να διαβάσω και πολύ για ποια χρήση προορίζονταν, μιας και ήθελα να αγοράσω οπωσδήποτε μια μάσκα ματιών, για την μείωση των ρυτίδων που έχω.

Πηγαίνοντας σπίτι και δοκιμάζοντας την, έμεινα άφωνη από το τι προσφέρει! 
Με το που την έβαλα στα μάτια μου, ένιωσα αμέσως μια ευχάριστη δροσιά. Όση ώρα κρατούσε η «εφαρμογή», τα patch δεν κουνήθηκαν από την θέση τους και βγάζοντας τα, αμέσως είδα βελτίωση των λεπτών γραμμών μου και μια φωτεινότητα γύρω από την περιοχή των ματιών. 
Και έτσι, αποφάσισα να διαβάσω τα συστατικά της και να κοιτάξω την τιμή της! Η μάσκα «υπόσχεται» ότι προσφέρει ενυδάτωση στην περιοχή των ματιών και βοηθά στην μείωση των οιδημάτων και των μαύρων κύκλων. Εγώ όπως σας έχω ξανά γράψει, δεν έχω μαύρους κύκλους και οιδήματα και έτσι δεν μπορώ να σας γράψω την γνώμη μου πάνω σε αυτό.

Τα εμποτισμένα επιθέματα περιέχουν κολλαγόνο και βιταμίνη Ε καθώς και εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού.
Η συσκευασία περιέχει,  30 επιθέματα και η τιμή της είναι σούπερ !!! 
(επειδή δεν μου αρέσει να γράφω τιμές στο blog μου, γιατί δεν θέλω να φανεί σαν διαφήμιση, όποια κοπέλα θέλει να μάθει τιμή, ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα στο facebook).


Είναι ένα από τα προϊόντα που θα αγοράζω ξανά και ξανά !!! 


Μέχρι και το τέλος του επόμενου μήνα και το καινούργιο αγαπημένο μου προϊόν …. σας φιλώ με αγάπη  


(για να μην υπάρχουν «παρανοήσεις», το προϊόν που αναφέρω αγοράστηκε με δικά μου χρήματα και δεν είναι κανείς χορηγός)

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design