29 Μαΐ 2016

Δοκιμάζω ღ το μανό (όζα) της Beauty Line Cosmetics

Αυτή την εποχή χρησιμοποιώ συνέχεια αυτό το μανό από την BeautyLine Cosmetics. (νούμερο 431)

Έχει αυτό το υπέροχο, για εμένα μωβ-λιλά χρώμα, που το καθιστά ιδανικό για την εποχή που διανύουμε.
Μου αρέσει πάρα πολύ και με μια στρώση έχει καλή απόδοση αλλά εγώ το περνάω και δεύτερη, πιο πολύ για να μου κρατήσει περισσότερο, καθώς πότε δεν βάζω top coat πάνω στα βερνίκια μου.
Το χρώμα του διαρκεί αρκετά (περίπου στις 4 με 5 ημέρες) και κάνοντας δουλειές του σπιτιού χωρίς γάντια.

Επίσης οποιοδήποτε μανό το “συνδυάζω” πλέον με μια πρόσφατη αγορά μου, με το σπρέι για γρήγορο στέγνωμα  της BeautyFormulas το οποίο είναι μια καινούργια μου «ανακάλυψη» που την έχω λατρέψει! Στεγνώνει τα νύχια μου στο λεπτό !!! 



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design