17 Μαρ 2016

Δοκιμάζω ღ τα υγρά μαντιλάκια ντεμακιγιάζ από την Care

Φαντάζομαι όλες γνωρίζετε τα μαντιλάκια #Care της εταιρείας που βρίσκουμε στην αλυσίδα σουπερμάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Δεν ξέρω εσείς, αλλά εγώ τα έχω κατά-ευχαριστηθεί! Το πακέτο περιέχει μέσα 20 μαντιλάκια. Κάνουν και για τον καθαρισμό του προσώπου αλλά και των ματιών, δηλαδή είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένα. Εμένα δεν μου έχουν δημιουργήσει ούτε τσούξιμο στα μάτια, ούτε καμία ενόχληση στην επιδερμίδα. Είναι εμποτισμένα με ποσότητα υγρού, τόση όση πρέπει. Ούτε «τρέχει» δηλαδή το προϊόν, ούτε είναι στεγνά. Είναι αρκετά μεγάλα στο μέγεθος και έτσι ένα μαντιλάκι είναι αρκετό για να ξεβάψετε μάτια και πρόσωπο. Έχουν ένα ελαφρύ και καθόλου ενοχλητικό άρωμα για εμένα. Στα συν τους επίσης, ότι τα βρίσκεται εύκολα σε όλα τα σουπερμάρκετ ΑΒ.  Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη από τα συγκεκριμένα και σίγουρα είναι ένα προϊόν που θα ξανά αγοράσω.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design