20 Δεκ 2015

Δοκιμάζω ღ "Αφρόλουτρο / λοσιόν σώματος / κολώνια Iris Lily of the Valley του ‪Korres‬ "

Αγαπημένα προϊόντα και τα τρία! Από την πρώτη φορά που τα δοκίμασα, αγάπησα την μυρωδιά τους! Το άρωμά τους εμένα μου «βγάζει» ένα αίσθημα καθαριότητας. Στην αρχή άρχισα δοκιμάζοντας το αφρόλουτρο. Κάνει πλούσιο αφρό, αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη και το άρωμά του με αναζωογονεί. Μου άρεσε τόσο πολύ το άρωμά του που αγόρασα και την αντίστοιχη λοσιόν σώματος και αργότερα και την αντίστοιχη κολώνια του. Η λοσιόν σώματος, ενυδατώνει αρκετά το δέρμα και το άρωμά της ενώ όταν το απλώνω δεν μυρίζει ακριβώς όπως το αφρόλουτρο, μόλις περάσουν 2-3 λεπτά, η μυρωδιά γίνεται η ίδια. Η κολώνια, εάν και δεν το περίμενα, κρατάει αρκετά και έχει το ίδιο υπέροχο άρωμα με τα υπόλοιπα προϊόντα που σας ανέφερα. Εάν τα «συνδυάσεις» όλα αυτά μαζί, το άρωμά τους κρατάει αρκετά και πάνω στην επιδερμίδα μου και πάνω στα ρούχα μου, έτσι ώστε νομίζεις ότι φοράς πάντα φρεσκοπλυμένα και αρωματισμένα ρούχα.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη 


( Επίσης,  για να μην υπάρχουν «παρανοήσεις», τα προϊόντα που αναφέρω, αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα και δεν είναι κανείς χορηγός)

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design