4 Νοε 2015

Δοκιμάζω ღ προϊόντα από Bomb Cosmetics

Σήμερα θα σας γράψω τις «δοκιμές» μου σε τρία προϊόντα της Bomb Cosmetics που έτυχε να βρεθούν στα χέρια μου. Να ξεκινήσω γράφοντας ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι από μια αγγλική εταιρία παρασκευής

χειροποίητων καλλυντικών, κυρίως από φυσικά συστατικά όπως, το βούτυρο καριτέ και τα αιθέρια έλαια, σε πολύ πρωτότυπα  σχήματα και συσκευασίες.
Πρώτο προϊόν που δοκίμασα από την συγκεκριμένη εταιρεία, ήταν το αφρόλουτρο σε μορφή «βουτύρου» θα το έλεγα, το οποίο δεν με άφησε καθόλου ικανοποιημένη. Είναι το πρώτο που σας έχω φωτογραφία και δεν το έχω «πάρει» εγώ φωτογραφία, καθώς το είχα πριν από πολύ καιρό, το χρησιμοποίησα και το πέταξα χωρίς να σας το βγάλω φωτογραφία. Είναι  ένα πλούσιο, κρεμώδες αφρόλουτρο σε στερεή μορφή (σαν βούτυρο φανταστείτε το). Υπόσχεται ότι καθαρίζει απαλά το σώμα σας καθώς περιέχει φυσικό Shea Butter και παρέχει πλούσια ενυδάτωση για το δέρμα σας. Δεν με βόλεψε η «μορφή» του. Έπρεπε να το παίρνω με το χέρι μου, δεν απλώνονταν πάνω στο σφουγγάρι και με «ταλαιπώρησε» αρκετά, χωρίς στην ουσία να μου προσφέρει τίποτα. Οπότε γιατί να το ξαναπάρω;;
Επόμενο που έχω δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ είναι ένα scrub, το cranberry & lime. Έχει μέτριους κόκκους και περιέχει αμυγδαλέλαιο, lime και cranberries. Επίσης αιθέρια έλαια που αφήνουν την επιδερμίδα σούπερ απαλή. Είναι στα 365 ml, αρκετά μεγάλη ποσότητα που κρατάει, αφού χρειάζεσαι λίγο. Μετά την χρήση μοσχομυρίζει όλο το μπάνιο για ώρες!

Πήλινγκ και το δεύτερο προϊόν μου και λέγεται Scrubology. Προσφέρει ακριβώς στο δέρμα μου ότι και το παραπάνω.  Γράφει ότι περιέχει άνθη από βιολέτα, περγαμόντο, βανίλια και ylang-ylang. Εμένα το άρωμά του, μου είναι αδιάφορο. Δεν με ενθουσίασε....



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design