12 Οκτ 2015

Unboxing ツ Χειροποίητα φυτικά προϊόντα

Γυρίζοντας σπίτι, δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν αυτή η ωραία μυρωδιά που είχε το σπίτι μου. Και ω ναι, έβγαινε από την σακουλίτσα με τα μυρωδάτα χειροποίητα καλλυντικά που μου έδωσε να δοκιμάσω η γλυκύτατη Αγγελικούλα.

Ανακάλυψα πρόσφατα την σελίδα της και από τότε ο “κόσμος” μου γέμισε αρώματα!
Τα προϊόντα της είναι όλα φτιαγμένα μόνο με αγνές πρώτες ύλες, χωρίς καθόλου συντηρητικά και αυτό είναι κάτι που λατρεύω! Πάντα ήθελα να δοκιμάσω φυτικά καλλυντικά και τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία
Ανυπομονώ να αρχίσω τις δοκιμές και να σας γράψω την γνώμη μου.
Ακολουθεί σύντομα και διαγωνισμός, για να γνωρίσετε και εσείς τα προϊόντα της.  Μέχρι τότε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην σελίδα της https://www.facebook.com/xeiropoihtafutikakalluntikabyangelsof?fref=ts




Να είστε πάντα καλά και να χαμογελάτε  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design