15 Οκτ 2015

Δοκιμάζω ღ ‏το κραγιόν από την σειρά Melted της Too Faced

Με το που το αντίκρισα, σκέφτηκα, αυτό θέλω να γίνει δικό μου. Και τα κατάφερα! Το είχα αγοράσει το καλοκαίρι, στην απόχρωση Fuchsia, το αγάπησα σαν κραγιόν και το επόμενο που αγόρασα είναι στην απόχρωση



Violet, το trendy χρώμα Φθινόπωρου και Χειμώνα. Το σχήμα του κραγιόν, είναι όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, σε μορφή σωληνάριου. Έχουν για applicator ένα σφουγγαράκι, που όταν το αντίκρισα για πρώτη φορά, πίστευα ότι θα “πασάλειβα” τα χείλη μου. Πως γίνεται και έχει τόσο άψογη εφαρμογή χωρίς να σε  «λερώνει» καθόλου, δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω, φαντάζομαι θα είναι κάποια πατέντα… Επίσης αυτό το σφουγγαράκι, απλώνει τόσο τέλεια το προϊόν πάνω στα χείλη που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις μολύβι. Όταν το εφαρμόζεις έχει μια μυρωδιά αλλά δεν είναι καθόλου ενοχλητική. Έχουν σούπερ χρωματική απόδοση! Με το που το απλώνεις είναι λίγο πιο υγρό αλλά σε λίγα λεπτά στεγνώνει και φαίνεται  ματ αλλά όχι έντονα ματ. Είμαι σίγουρη, καταλαβαίνετε τι εννοώ Μένει στα χείλη μου για ατελείωτες ώρες. Είναι ένα προϊόν που αγαπώ και σίγουρα θα αγοράσω και σε άλλα χρώματάκια.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη  ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design