3 Σεπ 2015

Δοκιμάζω ღ το αφρόλουτρο Jardins du Monde της Yves Rocher

Αγόρασα το συγκεκριμένο αφρόλουτρο, στο άρωμα του καφέ (Grains de Cafe du Bresil) και σκέφτηκα να το χρησιμοποιήσω τον χειμώνα, γιατί σαν 


άρωμα θα μου «έπεφτε» λίγο «βαρύ» τώρα το καλοκαίρι. Σιγά μην κρατηθώ όμως έτσι ανυπόμονη που είμαι και δεν το δοκιμάσω  Και έτσι ήρθε η στιγμή που το έβαλα στο σφουγγάρι μου και «έμεινα» από το άρωμά του!!! Μυρίζει 100% έντονο, δυνατό, καφέ! Σου έρχεται να το πιεις! Σε ενυδατώνει, το μπάνιο σου μυρίζει για ώρες μετά από το ντουζ σου και όπως κάθε φλιτζάνι καφέ, έτσι σε «τονώνει» και αυτό μετά από κάθε χρήση του. Δεν περίμενα ποτέ, ότι ένα αφρόλουτρο θα με «τρέλαινε» τόσο πολύ.  Το άρωμά του, δεν μένει πάνω στην επιδερμίδα μου αλλά εμένα προσωπικά, αυτό δεν με πειράζει καθόλου, γιατί δεν θα ήθελα να κυκλοφορώ και να μυρίζω σαν να έχω πέσει μέσα σε μια πισίνα με καφέ 


Μέχρι την επόμενη εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design