17 Σεπ 2015

Δοκιμάζω ღ την μάσκα μαλλιών Extraordinary Oil της L’oreal Elvive

Καινούργια μασκούλα έπεσε στα χέρια μου και ήρθε η στιγμή να σας γράψω την γνώμη μου. Η συγκεκριμένη, περιέχει 6 μικρο-έλαια σπάνιων 

λουλουδιών και υπόσχεται ότι προσφέρει εντατική περιποίηση της τρίχας. Είναι ιδανική γράφει για ξηρά μαλλιά, τα ενυδατώνει και τα κάνει λεία. Να πω, ότι μέχρι στιγμής η αγαπημένη μου μάσκα παραμένει της Kerastase, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό review πατώντας πάνω στον σύνδεσμο (https://www.facebook.com/700578446684682/photos/pb.700578446684682.-2207520000.1442308269./839410139468178/?type=3&theater ). Συνήθως εγώ, χρησιμοποιώ την μάσκα αντί για κοντίσιονερ, άρα θέλω μια μάσκα που να κάνει άμεσα «δουλειά». Η συγκεκριμένη δυστυχώς δεν μου το προσφέρει αυτό. Την δοκίμασα και όπως συστήνει, δηλαδή την άφησα όσο γράφει στα μαλλιά μου και όντως έτσι ενυδάτωσε τα μαλλιά μου και τα έκανε λεία και απαλά. Επίσης να σας αναφέρω ότι τα μαλλιά μου είναι βαμμένα, ταλαιπωρημένα πολύ και με χονδρή τρίχα. Το άρωμα της συγκεκριμένης μάσκας, είναι τρομερό!! Δεν μπορώ να σας το περιγράψω, γιατί δεν μου θυμίζει κάτι η μυρωδιά του αλλά είναι σούπερ και παραμένει στα μαλλιά για αρκετή ώρα. 





Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design