20 Αυγ 2015

Δοκιμάζω Οξυζενέ για τα μαλλιά της Ventus

Σήμερα θα σας γράψω για ένα προϊόν, που είναι λίγο ασυνήθιστο να γράψει κάποιος ένα review, αλλά επειδή το θεωρώ ένα από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει στο είδος του, ήθελα να το «μοιραστώ» μαζί σας.


Θα σας γράψω λοιπόν την εμπειρία μου, μετά την δοκιμή του οξυζενέ της Ventus.
Βάφω για χρόνια τα μαλλιά μου και πάντα με τα οξυζενέ είχα έναν φόβο. Ξέρω ότι ταλαιπωρούν τα μαλλιά και στην ουσία αυτά προκαλούν όλη την φθορά συν το γεγονός ότι μυρίζουν απαίσια!
Πρόσφατα δοκίμασα τα συγκεκριμένα από την Ventus. Περιέχουν εκχυλίσματα από βότανα και δοκιμάζοντας τα, τα θεωρώ και ότι κάνουν την «δουλειά» τους και ότι είναι ήπια για τα μαλλιά μου. Από τότε που τα χρησιμοποιώ, δεν νιώθω τα μαλλιά μου «καμένα» (όσες βάφετε τα μαλλιά σας θα καταλάβετε τι εννοώ), και τα νιώθω απαλά όπως και πριν την βαφή.

Γιατί λοιπόν από την στιγμή που το βρίσκω σούπερ προϊόν και μάλιστα σε τόσο καλή τιμή να μην το αγοράζω;



Μέχρι την επόμενη εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη  ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design