12 Αυγ 2015

Δοκιμάζω ღ ‏Αφρόλουτρο & Γαλάκτωμα & Πήλινγκ σώματος της Ventus

Τι αρώματα σου θυμίζουν το καλοκαίρι; Τα προϊόντα  που δοκίμασα από την Ventus και την DMB Hellas  Products εμένα σίγουρα μου το θυμίζουν!  Καρύδα= κατεξοχήν άρωμα του καλοκαιριού και γαρδένια= να σου θυμίζει δειλινά στο μπαλκόνι σου!

Καταρχήν να σας πω για την Ventus και τα προϊόντα της, ότι είναι Ελληνικά και όπως έχουμε πει όταν μπορούμε πρέπει να στηρίζουμε τα Ελληνικά προϊόντα,  δεν περιέχουν parabens, η εταιρεία δεν κάνει πειράματα σε ζώα και περιέχουν φυσικά και βιολογικά εκχυλίσματα. Για παράδειγμα το αφρόλουτρο καρύδας που έχω περιέχει  εκχυλίσματα καρύδας και ακτινίδιου κ.ο.κ.  Ας σας γράψω αναλυτικά όμως τι προσφέρει το καθένα: Ο συνδυασμός αφρόλουτρου με το γαλάκτωμα σώματος με άρωμα καρύδα, σε «ταξιδεύει» σε μέρη εξωτικά…Το αφρόλουτρο χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να κάνει έναν έντονο αφρό και να καθαρίσει απαλά και ευωδιαστά την επιδερμίδα σου. Το άρωμα καρύδας έρχεται και «κλειδώνει» το γαλάκτωμα σώματος. Δεν αφήνει λιπαρή την επιδερμίδα αλλά ενυδατωμένη όσο χρειάζεται. Η διάρκεια του αρώματος και για τα δυο αυτά προϊόντα είναι μέτρια. Όσον αφορά τώρα το πήλινγκ σώματος, το συγκεκριμένο που έχω δοκιμάσει είναι με άρωμα γαρδένιας και εκχύλισμα από λευκό τσάι.  Η υφή του είναι παχύρευστη, τύπου γαλάκτωμα θα το χαρακτήριζα με κανονικούς κόκκους για να κάνουν «δουλειά» και να αφήνουν την επιδερμίδα τρομερά ενυδατωμένη και απαλή. Αλλά πιο πολύ από όλα σε αυτό το πήλινγκ αγαπώ το άρωμά του! Σε σχέση ποσότητα-ποιότητα-τιμή σε όλα τα προϊόντα DMB Hellas είναι η καλύτερη. Και μένοντας με τις αναμνήσεις που μου φέρνουν στο μυαλό τα προϊόντα Ventus σας φιλώ με αγάπη…μέχρι την επόμενη εμπειρία μου 


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design