9 Αυγ 2015

Giveaway “Summer Box “ ☼ ღ



Ένας extra διαγωνισμός ξεκινάει από σήμερα! Σκοπός μου, να «κρατήσετε» το καλοκαίρι όσο πιο πολύ μπορείτε και στο σώμα και στο μυαλό σας…
Σε αυτό πιστεύω να σας βοηθήσει το καλοκαιρινό κουτάκι μου που περιέχει:
1 Flash tatoo & 1 πούδρα λάμψης της Wet n Wild & 1 κρέμα χεριών της Ventus & 1 μανό της Tommy G & 1 μαγνήτη νυχιών & 1 σκιά effect της Essence & 1 σετ για το άπλωμα των σκιών & 1 Body Scrub της Oriflame & 1 ντεμακιγιάζ ματιών της L’oreal & Το Honey Bronze από το The Body Shop & 1 Lip Balm από την Oriflame & 1 ορό μαλλιών Fructis “Goodbye Damage”.

Για συμμετοχή στον διαγωνισμό θα πρέπει :
☼ Nα έχετε πατήσει “Μου αρέσει” (Like) στη σελίδα μου
☼ Nα γίνετε μέλη στο blog μου
(http://dokimazwsamos.blogspot.gr/ )
☼ Nα κάνετε δημόσια κοινοποίηση (share) την παρακάτω φωτογραφία
☼ Πρόσκληση φίλων σας με tag σε σχόλιο

- Τα έξοδα αποστολής, επιβαρύνουν εμένα
- Η ανάδειξη της τυχερής, θα γίνει με κλήρωση που θα γίνει στις 01.09 στις 16:00

✔ Προσοχή: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας πρέπει να έχετε ακολουθήσει όλα τα βήματα ✔

Για συμμετοχή πατήστε εδώ: https://www.facebook.com/pages/Δοκιμάζω-ღ/700578446684682

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design