8 Αυγ 2015

Δοκιμάζω ღ Gel-Κρέμα Αναδιαμόρφωσης της ‪Bioten

Όταν η Bioten είχε την προσφορά 1+1 δώρο, αγόρασα και το συγκεκριμένο 

τζελ για δοκιμή, στην καταπληκτική τιμή που έχουν όλα τα προϊόντα της +Bioten Greece ! Και ήρθε η ώρα να σας γράψω τις εντυπώσεις μου…Το συγκεκριμένο «υπόσχεται» ότι με χρήση για ένα μήνα πρωί και απόγευμα, θα έχουμε μείωση της κυτταρίτιδας καθώς επίσης και -1εκ. από τα μπρατσάκια μας και έως -3εκ. από την κοιλιά, τους μηρούς και τους γοφούς. Η υφή της είναι κρεμώδης και το άρωμά της για εμένα είναι «αδιάφορο» δηλαδή ούτε μου αρέσει αλλά ούτε και με ενοχλεί. Την χρησιμοποίησα όπως έγραφε για έναν μήνα αλλά με χρήση μόνο μια φορά την ημέρα πρωί ή βράδυ ανάλογα το πρόγραμμά μου και πως με βόλευε. Απλώνεται ομοιόμορφα και απορροφάτε πολύ γρήγορα. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό για περίπου 24ώρες! Την χρησιμοποιούσα μόνο σε μηρούς και γοφούς και έτσι δεν μπορώ να ξέρω εάν «δουλεύει» σε κοιλίτσα και μπρατσάκια. Είχα μείωση πόντων όπως υπόσχεται αλλά όχι μείωση της κυτταρίτιδας. Φυσικά για να μειωθεί η κυτταρίτιδα χρειάζονται συνδυασμοί και άλλων «βοηθημάτων» όπως άσκηση, καλή διατροφή κτλ. οπότε το ξέρω, θαύματα δεν περίμενα απλά σας το αναφέρω. Αυτό τον καιρό επειδή μετά την χρήση του ενός μήνα, μου έμεινε ακόμη προϊόν από το δεύτερο βαζάκι, την χρησιμοποιώ μέχρι να μου τελειώσει ως «συντήρηση». 

Μέχρι την επόμενη εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design