31 Αυγ 2015

Αγαπημένο προϊόν Αυγούστου ღ

Πάλι καινούργια ιδέα μου ήρθε!!  Κάθε τέλος του μήνα, θα σας γράφω, πιο ήταν το προϊόν που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε, άρα και αγαπημένο 

Τον Αύγουστο λοιπόν, το προϊόν που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι, ω ναι πάλι, ένα κραγιόν! Είναι το κραγιόν της +Bellapierre Cosmetics  στο χρώμα Mandarina, που το συνδύασα τέλεια με το μολύβι της +MAC Cosmetics , στο χρώμα Lasting Sensation.
Ενώ στην αρχή το κραγιόν μου ξέραινε τα χείλη όταν το φορούσα, σκέφτηκα μια μέρα να το απλώσω με το πινέλο χειλιών. Και πως δια μαγείας, κάθε φορά που το απλώνω με το πινέλο, τα χείλη μου δεν ξεραίνονται!  Πως γίνεται αυτό, ειλικρινά δεν ξέρω να σας απαντήσω. Το φορούσα τις περισσότερες ημέρες του Αυγούστου, γιατί «φωτίζει» τέλεια την ηλιοκαμένη πλέον επιδερμίδα μου.




Μέχρι και το τέλος του επόμενου μήνα και το καινούργιο αγαπημένο μου προϊόν …. σας φιλώ με αγάπη  ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design