29 Ιουλ 2015

Δοκιμάζω ღ τον ορό προσώπου και την κρέμα ημέρας της Panthenols.

Ήρθε η ώρα να σας γράψω τις εντυπώσεις μου από την κρέμα ημέρας και τον ορό για ενυδάτωση, σύσφιξη και αντι-γήρανση που δοκίμασα και τελείωσα πρόσφατα από την εταιρεία Panthenols. 
Πρώτα θα σας μιλήσω για την κρέμα ημέρας με αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF15. Η υφή της είναι λεπτόρρευστη και δεν «κολλάει» την επιδερμίδα. Νιώθεις κατευθείαν τα οφέλη της κρέμας που είναι η ενυδάτωση και η σύσφιξη. Σε βάθος χρόνου φαντάζομαι θα κάνει και την αντι-γήρανση που υπόσχεται καθώς επίσης και να βοηθήσει το δέρμα μας από τους οξειδωτικούς παράγοντες που το «απειλούν». Στα συν της επίσης για εμένα η αντηλιακή προστασία που έχει, εάν και μικρή, αλλά όταν συνδυαστεί με ένα foundation ( φαουντέσιον) το χειμώνα με αντηλιακή προστασία ή με μια αντηλιακή κρέμα τώρα το καλοκαίρι, νομίζω ότι έχετε την προστασία που θα θέλατε στο πρόσωπό σας.
Βασικό για εμένα, είναι ότι στην ίδια σειρά, βρίσκουμε και τον ορό προσώπου. Ο ορός έχει και αυτός λεπτόρρευστη υφή, κάτι σαν τζελ θα το περιέγραφα, ο οποίος σου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπο και πιστεύω ότι «δουλεύει» τέλεια σε συνδυασμό με την κρεμούλα του.
Στα μείον αυτής της σειρά, θα έβαζα μόνο το γεγονός ότι δεν υπάρχει και αντίστοιχη κρέμα ματιών, καθώς εμένα μου αρέσει να χρησιμοποιώ κάθε φορά για όλο μου το πρόσωπο προϊόντα της ίδιας σειράς, οπότε εάν με διαβάζετε Panthenols σε επόμενη σειρά σας, βάλτε και μια κρέμα ματιών ツ Σύγκριση τιμής-ποσότητας-ποιότητας, όπως όλα τα προϊόντα της Panthenols είναι «άπαικτη» εάν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για φαρμακευτικά προϊόντα.



Μέχρι την επόμενη εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη  ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design